Інформатика 2 клас


Типова освітня програма,   розроблена під керівництвом Шияна Р.Б. (наказ МОН України від  08.10.2019 № 1272) відповідно до Державного стандарту початкової освіти (2018)
Підручник: Я досліджую світ, 2 кл., О.В.Волощенко, О.П. Козак, Г.О. Остапенко. - Київ, Світич, 2019.


Тема 1. Зміни

1. Поняття про інформацію та інформатику

2. Поняття команди й виконавця Послідовність дій

3. Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів. Знайомтесь - клавіатура

4. Базові прийоми редагування тексту

Тема 2. Способи пізнання

5. Сприймання людиною інформації. Властивості інформації

6. Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв

7. Сфери використання комп'ютерів. Пристрої для роботи з інформацією

8. Людина у світі інформації

Тема 3. Територія

9. Поняття ком’ютерної графіки. Програми для створення та змінювання графічних зображень

10. Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики

11. Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями

12. Створення зображення за шаблоном

Тема 4. Спільнота

13. Приватна та публічна інформація

14. Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками

15. Початкові уявлення про Інтернет. Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті

16. Правила безпечної роботи в Інтернеті

Тема 5. Цінності

17. Правила безпечної роботи з цифровими ґаджетами

18. Пошук зображень в Інтернеті

19. Змінювання готових зображень

20. Створення зображень з геометричних фігур

Тема 6. Хочу-можу-треба

21. Створення зображень за зразком

22. Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів

23. Виділення обраного тексту в середовищах для читання

24. Цифровий слід

Тема 7. Ідеї-винаходи-відкриття

25. Використання пристроїв для навчання

26. Цифрові пристрої в минулому та майбутньому

27. Людина в інформаційному світі

Тема 8. Рух і час

28. Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування

29. Робота з програмами на розвиток логічного мислення.

30. Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовностях

Тема 9. Все пов'язано з усім

31. Безпечне поводження з цифровими ґаджетами

32. Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв

33. Порівняння двох або більше предметів, груп предметів

34. Повторення вивченого матеріалу

35. Повторення  вивченого матеріалу

 

Немає коментарів:

Дописати коментар